Gratis proeftrainingen

Lijkt het je leuk om te handballen? Bij United Breda kan je altijd vrijblijvend drie keer mee trainen. Handballen kan vanaf 5 jaar oud. Na drie keer mee te hebben getraind kun je besluiten of je lid wilt worden van onze vereniging.

Heb je nog vragen over United Breda en hoe je je in kunt schrijven neem dan contact op met Myrian Kaijen (ledenadministratie@hvunitedbreda.nl). Bij haar kan jij je inschrijffromulier ook inleveren. Als je nog lid bent van een andere vereniging (of lid bent geweest) neem dan ook contact op met Myrian Kaijen voor uitleg over de overschrijvingsprocedure.

Contributie
De hoogte van de contributie is afhankelijk van de leeftijdscategorie. Iedere maand dient deze betaald te worden. Het lidmaatschap moet voor minimaal 1 jaar aangegaan worden, dit i.v.m. de verplichte contributie welke wij aan de handbalbond moeten afdragen voor ieder lid. Wanneer je meer informatie wilt ontvangen, kun je mailen naar ledenadministratie@hvunitedbreda.nl.